Wednesday, June 11, 2008

Men And Fashionable T Shirt

Lelaki dengan T- shirt dan jeans memang tak boleh dipisahkan. Tak kiralah dari kelas mana pun dia berada... T-shirt mesti banyak terdapt dalam wardrobe orang lelaki. Ada yang berhabis ratusan ringgit semata-mata untuk sehelai T-shirt. Wajarkah ?? Tepuk dada tanyalah selera sebenarnya. Ada juga T- shirt yang dikatakan sesuai dipakai di waktu santai dan juga di waktu smart casual. Pernah satu ketika.. bapa aku tegur T-shirt aku terbalik dipakai walhal memang fashion nyer begitu... i did reply.. it is fashion.. dad !. Mmmmm. cita rasa orang lain lain. Berikut adalah gambar T-shirt dengan design yang pelbagai dari jenama Replay, Fourskin, Mooks, Energie, Original Fake, Gap, Lacoste , Club Monaco, Philosphy Men dan macam macam lagi. Koleksi ZARA pun menarik gak.


Di atas adalah Philosophy Men, Grafitti Men,M2 dan Quicksilver. Yang kuning tu nampak elegan sikit tetapi yang lain biasa ajer.


Aneka T Shirt berwarna gelap. Kalau yang bijak memakai dengan jeans dan sebagainya boleh nampak ranggi tapi silap pakai nampak malap jerrr.

T shirt kat atas ni sesuai bagi professional.. Tak terlampau menyerlah kecuali yang kalerrr merah tu la.. Tapi nampak cantik dengan apa apa padanan selaur.


Yang polka dot dan green at the centre ni ..kalau aku.. tak pakai la.. cuma yang berani dengan mainan fesyen.


T shirt macam kat atas ni aku suka pakai dalam suasana party yang tak formal dan juga ke konsert ker atau time santai dipadankan dengan jeans

Lagi sample t shirt ala professional punya


Yang bercorak bunga tu... mmmm... aku tak berani nak pakai. Any takerss? Ha Ha.. Tetapi yang others tu ok.



Sebenarnya, kalau kita bijak memilih t shirt, pasti akan membuatkan personaliti dan aura kita lebih kuat. Kadang kadang bolehlah mempelbagaikan corak..tak lah cuma pakai yang plain single colour ajerr.

Dah cakap pasal T- shirt ni ... aku suka nak beritahu.. ha ha nak ke Jakarta lagi bulan depan sebab kat sana banyak butik butik kecil yang design t-shirt mereka sendiri.. so kira kira eksklusif la... macam Bloop dekat Jalan Tebet. Aku rambang mata kalau pergi sana ... harga berpatutan dan kualitinya pun ok. Ada juga design beg sandang dan aneka beg yang lain. Singgahlah kalau bertandang ke sana.

Dan nak promo sikit... my fellow blogger , KC Ismail,yang juga DJ radio tu pun import T-shirt dan apparel dari butik butil kecil ni untuk di jual di KL.. Kalau berminat bolehlah lawati blog dia kat link aku. Cantik... serius... percayalah.

Your choice of t shirt ?? Share your opinion.



5 comments:

Anonymous said...

(byk kali aku dok scrol up n down gambar baju2 nih... tapi mata dok kat baju merah garang tuh) hahaha..tapi bebaju nih bukan utk pompuan.. ( aku yg mabuk ngan warna merah.. muahahahah )

Josh said...

I'm conservative when it coming to clothing. Josh prefer yang professional type for casual shopping and jalan-jalan. Kalo yg gi bersantai-santai, I like bright colours. Tu je. Boring kan taste josh ni?

SYUKS said...

Ekin : ala hantam ajer la boleh

Josh : ye ker... but it is ok sometimes untuk pakai yang colour pelik pelik sikit... cubalah .. it is FUN. ha ha

@xiM said...

i'm a bit fussy when it comes to the coice of suitable t-shirt...will try anything once its ideal wif my size..haha

CATZ said...

ehm...lawa-lawa t-shirt ituh....