Sunday, June 8, 2008

Futsal ... Deman Euro 2008

Demam Euro 2008 dah melanda dah.... Dekat HUKM pun nanti akan dianjurkan pulak Kejohanan Bola sepak inter department. Aku rasa.. tahun ni Jabatan Perubatan ada harapan nak menang dari juara bertahan, Anesthesiology (Dr Shah punya department).. he he. So hari ni kami berlatih kat pusat Futsal yang baru dibina bersebelahan Plaza Pheonix di Cheras. Dari main road dah boleh nampak tetapi nak cari jalan masuk keliru sikit... Aku nak promosi tempat ni sikit sebab murah ... RM 80 /hour dan paling penting tempat baru.

Mula mulanya ramai yang berjanji nak datang... tapi hampesss... ini je la yang datang plus orang yang pegang camera tu.. Seciput jer.


What i like tentang tempat baru ni.. parking dia free dan spacious sangat...



Waaaa.. ini discussion lepas game... macam mana nak tingkatkan prestasi bagi menghadapi Kejohanan hujung bulan ni.. Yang baju merah tu ,, kapten bola.. Dr Zaimi. dan yang seluar merah pula penasihat utama... Dr Noorfaizan.. consultant cardiologist yang kami sayangi sangat sangat. Kalau dulu lagi ramai professor professor yang turun sama.


Ni aku berlatang belakang gol... Ok jugak aku main .. paling tak pancit hari tu la... mungkin nanti aku main midfield di kejohanan tu nanti sebab aku bawa bola laju... pantassss.


Kapten Dr Aali dengan do's and dont's dia dalam game... ha ha



Aku ngan Dr Anuar... dah basah lecun dah bermandikan peluh....Tapi kami dua memang stamina tinggi sebab kami berdua kan ahli Fitness First... ha ha


Ni ... mentang mentang aku photographernya... depa ni bergaya ala model pulak.. hai banyaklah kawan aku yang nak jadi Makhluk Tuhan Paling Sexy.


Ni satu lagi gambar kami .. aku yang ambil. Any team nak mencabar untuk futsal..silakan.

Tempat futsal ada 4 gelanggang semuanya.. 2 gelanggang synthetic grass dan dua lagi yang macam kat bawah ni.


Untuk team Jabatan Perubatan HUKM.. kita akan jadi champion tahun ni... Caiyo Caiyo.


5 comments:

@xiM said...

da lama giler aku tak main futsal kat penang nih takder member ler....jom layan tengok german lawan poland...skang tengah break half time...german da 1-0

CATZ said...

hi doc syukur...good luck..moga team u ols menang..

KC Ismail said...

Hi bro... ada byk lagi... wah nak lawan tokei buat bisnis ker

KC

SYUKS said...

Axim : mmmm tertidur ler semalam

Catz : Thank you for the wish

KC Ismail : tak lah bro... nak beli untuk sendiri jer dan kengkawan.

Anonymous said...

Dr Syukur, awat tak invite Prof join sekali....