Thursday, July 31, 2008

Al-Hilal Restaurant , Bangkok


Al Hilal Restaurant di bandar Bangkok ni terletak sedikit outskirt of the town... so perjalanan agak jauh juga.. delegasi dibawa kesini dan bila sampai ajer kita orang terus melahap sebab lapar gila..sampai tak ingat nak click click dah... lepas licin pinggan baru ingat nak ambil gambar.

Al Hilal dah dekat nak sampai ke Suvarnabhurmi Airport balik dah.. Jauh sikit sikit laaa... Makanannya kurang sikit dari my fave Mak Yah Restaurant...Kalau kat sini boleh pilih sama ada nak makan dalam kedai yang berhawa dingin atau open air tepi small lake garden macam kat bawah ni.

Bertentangan dengan Al Hilal ni ada masjid yang dapat dilihat.. cantik binaannya.. sejuk dan nyaman sekejap hati nurani walaupun berada di kota Bangkok yang begitu seductive ni.. he he..

4 comments:

Inah said...

kota bangkok seductive ek doc? sebenarnya kan doc..no matter u pergi mana..cara kita adapt with the environment is the most important thing :)

ramai orang rosak jugak di negara sendiri..so called Negara Islam Hadhari

PUTUBAMBU said...

uii..besar gak masjid tu yek..

gi solat kat situ tak?

ke ambik gambor je..? hehehe..

wahdi said...

Sungguh tersergam masjid tu, indah!

SYUKS said...

Inah : yeah begitu seduktif sekali..tetapi kalau orang itu kukuh pekertinya ... mmm no hal

Putubambu : tak sempat nak bersembahyang kat situ.. maskid tu terlatak tepoi jalan highway dari Suvarnabhurmi Airport ke Bangkok city centre.

Wahdi : yeah Wahdi ... that mosque is beautiful... sejuk mata memandang.