Thursday, October 9, 2008

Sinar Cahaya Aidilfitri



Gambar ni aku snap waktu pagi....dari anjung beranda rumah di Kangar....Indah sangat panorama alam waktu tu... Cuti Raya selalunya membongkang lagi lepas bersujud di subuh hari..tetapi menyaksikan panorama pagi ni membuatkan aku rasa kerdil sangat. ... Entahlah !! Kadang kadang hidup tak semestinya indah belaka...penuh onak dan segala macam pancaroba..

Harapnya cahaya Aidilfitri kali ni terus menyuluh hidup aku ke satu ketentuan dan ke satu titik bahagia yang sewajarnya semua orang HARUS miliki !! Amin...

14 comments:

A f f e n d i O s m a n said...

uiiii....

cantiknye gambaq pemandangan....
heheheh.....

ingat nak cari dokter kat HUKM tatsat...tapi takdak nombot la plak.

Ms B said...

Love the pic...

yazrie said...

Insya Allah Bro..Insya Allah..AMIINN...

Zuridah said...

Fuyoooo...cantiknya...biler sifu nak turunkan ilmu ni...?

:: NbC :: said...

nice shoot.. mcm postcard

ekhem, canggih bahasa, jeles tul - kita x pandai bhs ala puitis mcm ni..

PUTUBAMBU said...

cantik..!

Inah said...

Harapnya cahaya Aidilfitri kali ni terus menyuluh hidup aku ke satu ketentuan dan ke satu titik bahagia yang sewajarnya semua orang HARUS miliki !! Amin...

amin!! :)

take care doc!! enjoy ur raya :)

btw, nice pic..ur skills are getting better n better :)

axim said...

nice one!!!

i love dat picture!!

Ekin said...

no kidding gambar nih cantik sangat.. besar betul ciptaan tuhan. rasa insaf jap.. Tinta kata yang menarik and mendalam maksudnya bestt.. bleh pinjam?

syukur said...

Fendi Osman :
Senang jer selalunya kat Cardiac RW/Cardiac Care Unit (Tingkat 6)
Senang cari tu.....

Ms B : Thanks !

Yazrie :
terima kasih Yazrie kerna mempercayai..

Zuridah :
Boleh esok nak jumpa sorang mahaguru dalam fotografi..nanti i serap semua ilmu dia sebelum i ajar you nanti..ok ??

NBC :
Alaaaa.. Pinky..bsahasa I tu biasa sahaja... tentang gambar tu macam poskad...mmmm ni boleh jual buat poskad ni..making money..ha ha ha

Putu : TQ !

Inah :
Thanks Inah..i guess practice
makes perfect

Axim : Thanks once again..axim !

Ekin : Boleh pinjam....tak de hal betul ker tinta kata tu menarik....tulisan spontan ajer tu...Am i born to be a mat puitis too ??? ha ha ha

Wahidah said...

wow..nice pic la...makin terror snap gmbr skrang yea....still cuti lg ke?? seronok kn dpt pulang ke kg beraya..:)

syukur said...

Wahidah :
TQ TQ tu lah ambil gambar ni pun kena baca banyak buku...dan berguru.. he he baru menjadi ! dah keje balik dah..Seminggu kat rumah di Perlis ...best sesangat !

Ekin said...

yeahh very nice n sweet.(org ikhlas la wey).. i think u really r la.. mat puitis. hahaha..

syukur said...

Ekin : Ye lah ...sedari dulu tahu keikhlasan hati insan yang bernama Ekin.... he he ala terpuitis lagi la..he he