Wednesday, May 28, 2008

Makan Makan di Tupai Tupai

Hari Isnin lepas...aku keluar dengan rakan rakan sekerja di Jabatan Perubatan. Lokasi tempat makan ni Hamdi la yang cadangkan. Perfect choice... aku suka sangat dengan steamboat buffet style kat sini sambil makan sambil borak borak. Yelah kat jabatan asyik bincang pasal hal hal perubatan jer... so we gossip and talk about something else that night.


Mmmm..malam tu Dr Andrea, Dr Nafisah dan Dr Aizan yang belanja... sebab all of us yang datang malam tu pernah terlibat dalam exam student di jabatan yang mereka incharge. Aku suka sangat dengan Tupai Tupai ini . Mungkin boleh datang lagi nanti...Anyway... gambar kat bawah ni semua yang datang malam tu. Aku melantak habis malam tu... Bak kata Yazid... best makan free ni.


Buffet style dia banyak variety. Ambil sahaja dan letak dalam gravy steambot tu.. Yummy. Meja malam tak penuh mungkin bukan sebab weekend. Sebenarnya ambil gambar banyak sangat tetapi sebab blogspot ni lambat sangat download gambar.... sesiapa yang nak tengok gambar gambar lain..boleh gi my FB yerrr.


Nasib baik malam tu tumpang kereta Shahrazat... kalau aku yang drive mungkin dah tertidur.. haha.

4 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

makan kat Tupai2... tempat makan kegemaran aku tu.. thanks Hamdi sebab perkenalkan kat depa... makin ramai blogger yg makan kat sini nampaknya...

Anonymous said...

cukup glamour tmpt nih.. sedap ke? lama tak mkn steamboat.. nyum nyum..

SYUKS said...

Ekin : boleh lah kita pergi makan kat sana Ekin.. kalau gi lagi.. i nak tempah tempat makan yang duduk kat beranda... more asian kalau duduk bersila... back to life and my originality.. ha ha

Beruang Madu : aku pun akan war warkan Tupai-tupai... biar nanti dia bagi diskaun 10% kat semua blogger.. setuju??

Anonymous said...

set.. buleh. mkn punya pasal ok. (makcik mmg tak pernah tolak makanan.. muahaha)hmm kalau dpt discount lagi cantik.